Tiszta Szívvel Bucka

Tiszta Szívvel Bucka

Szigetszentmiklós - Alsóbucka: Álmok egy üdülőről

2017. augusztus 11. - Buckai Szövetség Egyesület

Sziasztok!

Lassan eltelt egy nap, amióta itt a Tiszta Szívvel Buckában nem jelentkeztem, de ne féljetek nem tűntem el! Azon gondolkoztam, hogy van-e olyan dolog a Buckában, amit hiába élek itt 35, lassan 36 éve én sem nagyon ismerek!

S bár én itt nőttem fel, lássatok csodát: Van ilyen!

Tudjátok mindig tudtam, láttam kívülről, hogy milyen a Bucka, milyen Szigetszentmiklós üdülője, ezerszer és ezerszer elmentem előtte, de az az igazság, hogy valahogy és valamiként sosem jutottam be! Azt látom, hogy picike és azt is látom, hogy nincs parkoló helye, de Buckát szerető emberként azon gondolkozom, hogy lehetne nagyobb, szebb és élvezetesebb!

Először is szerintem minden Buckai és nem Buckai, de Szigetszentmiklósi kisgyermeknek megkellene ismernie. Fontos lenne, hogy legalább 1 élmény kösse ide! Hogy valahogy legyen annyi hely, ahol sportolni, focizni, tábortűzezni, ezáltal igazán kikapcsolódni lehet! Sőt! Fontos lenne, hogy a környék összes valamire való helyét megismerje, így a Tanösvényt, a Kéktót, a Taksonyi híd környékét, a Tököli parkerdőt, a Vadasparkot és Tököli BM régi, felújításra szoruló, de egyébként csodálatos üdülőjét!

Már korábban írtam, hogy van egy dolog, amivel Szigetszentmiklós rendelkezik, de sosem használt ki! Az, hogy ez a település az ország virágkereskedelmi központja! Lehetne erre építeni ünnepségeket, virággal kapcsolatos művészeteket és a táborba is belehetne hozni ezt!

Persze megint csak gondolkoztam és elmélkedtem! De nektek kik szintén szeretitek a Buckát, s talán ismeritek mi a véleményetek?

Csizek Csaba

06-70-70-15-911

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztaszivvelbucka.blog.hu/api/trackback/id/tr7812740604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása